1 Haziran 2015 Pazartesi

baya olmuş

Vay arkadaş baya olmuş ben buralara bakmayalı. Yaşlanmışız vallahi. Niye böyle olduki acaba.
Amaaaaan neyse ne ben içimi dökmeye geldim tabi becerebilirsem.
Sıkıldım insanları umursuyormuş gibi davranmaktan sıkıldım. Umursamıyorum arkadaş o boş dedikodularınız, saçma erkek muhabbetleriniz, gereksiz ve yersiz takıntılarınız, sosyal medyanız sıkıldım yahu. Nedir bu böyle o kadar şey varken konuşulacak, paylaşılacak ama siz neyin derdindesiniz. O beyinlerin düşünmek için olduğunu unutmuşsunuz, anca başkaları desin siz yapın. Bu benim için iyimi, ben bunu daha iyi nasıl yaparım, nasıl insanlara faydalı olabilirim diye bir şey yok anca salla başı al maaşı zihniyeti. Arkadaş neden koyun gibi davranıyorsunuz ki. Biraz kendiniz olmaya çalışın fikirleriniz olsun, başkalarının fikrini duyup aaaa bu iyiymiş hadi körü körüne onu takip edelim demeyin. Biraz olsun insanmışsınız gibi yapın farklılık olsun.
Bide yav insanlara yardımcı olun birbirinize destek olun. Birinin yardıma ihtiyacı varsa onun için elinizi taşın altına koymayı bilin.
Merhametimizi kaybettik arkadaş. Bu ne böyle a.q düşene el uzatacağımıza kafasının pekmezini akıtıyoruz.
O kadar bunaldım ki insanların "anca bu kadar" oluyor demesine. Denedin mi ki de daha fazlasını yapıp yapamayacağını da ötüyosun burada. Hani derler ya el elin eşeğini türkü çığıra çığıra ararmış diye aynen öyle.
Neyse sıkıldım yazmicam daha hadi ben kaçtım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz kızım.