17 Mayıs 2012 Perşembe

Dante Come Back



Merabalar efendim. Uzun bir aradan sonra yine sizlerleyim. Ama uzun aralara artık son sevgili izleyicim hani içinizden biri "Dante yazsa da okusak ." diyorsa eğer yaşadı. Keşke başka bir şey isteseymiş hatta. Benim üniversite tatile girdi, darısı girmeyenlerin başına artık ve ayrıca canavar mı canavar bi laptopum var artık. Bol bol yazarım hiç merak etmeyin.

Madem bu yazı bir geçiş yazısı, o zaman genel bi yazı olsun.

Bombayı patlatıyorum, sıkı dırın. Nihayet eve çıktım. Yurt köşelerinde iyice psikolojim bozulmuştu vallahi. Çok güzel oldu çok da iyi oldu. Yaz okulunda yeni evdeyim anlayacağınız. Okul daha yeni kapandı yaz okuluna daha 1 ay var ama bu yeni evin heyecanı yüzünden neredeyse şu 1 ay hemencecik geçsin dicem, okulu hiç sevmeyen biri olarak. Şaka şaka o kadar da demedik. Odamın dekorasyonu için çeşit çeşit planlarım var. Mesela annem küçükken duvarın boyası çıkıyor diye astırmazdı içimde de ukteydi. Şimdi ben o eve nasıl poster asmayayım sorarım sana sayın izleyicim. Böyle kitaplıklar, sevgili resimleri, küçük notlar ıvır zıvır. Tabi önerilerinize de açığım.

Laptop aldık demiştim az önce. Çok aceleye geldi ve beni çok uğraştırdı. Bildiğin çok uğraştırdı yani gezmediğim teknoloji market kalmadı. Bimeks, Darty, Saturn, Teknosa, Vatan Computer, Media Market filan. Hatta bunların hepsini bir günde gezdim. Siz hesap edin artık nasıl öldüm bittim. Aklıma en yatan bilgisayar şuan parmaklarımın ucunda. Bilgisayar alıcam diyorsanız engin tecrübelerimle size yardımcı olabilirim çünkü 3 5 güne laptop piyasasının suyunu çıkarttım. Sonuç olarak bu postu da yeni laptopumdan atıyorum. Maşallah diyin :)

Tatil geldiğine göre oyun sezonu da başlamış demektir benim için. Rahat kafayla oynamak için bu güne ertelediğim kaç oyun var bi bilseniz. Bi de Diablo III'de çıktı ama pek beğenilmedi gibi ya internet siteleri incelemelerini koysalar da biz de ona göre alıp almacağımıza karar versek çok iyi olucak gerçekten.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. sık sık yazmaya çalışıcam, yazamasam da. ben de duvar dayer bırakmicam bak görürsün.

    YanıtlaSil
  3. Canavar mı canavar laptop ve donatılmış bir duvarla geri dönmeni bekliyordum Dante! :)
    Laptopa maşallah ama duvara zaman var sanırım.

    YanıtlaSil
  4. valla laptopla döndüm duvarla da dönüşüme de az kaldı :) iyi dileklerin için de çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yaz kızım.